Gruodžio mėnesį paskelbus, jog Ballų šeimyna atvyks į Lietuvą ir gins Prienų–Birštono „Vytauto“ garbę, Lietuvos krepšinio pasaulyje įvyko seniai regėtas šurmulys, o Prienų klubo populiarumas socialinėje erdvėje pasiekė kosmines aukštumas.
Prienų-Birštono Vytautas / Tvarkaraštis
Vis tik praėjusią savaitę paaiškėjus, kad Ballų istorija Lietuvoje baigiasi, panašu, artėja galas ir milžiniškam „Vytauto“ populiarumui.
Balandžio 25-ąją paskelbus, jog Ballai neužbaigs sezono Lietuvoje, „Vytautas“ socialiniame tinkle „Instagram“ turėjo 103 tūkst. sekėjų, o jau kitą dieną apie tai oficialiai patvirtino ir pats klubas.
Dar prieš paskelbiant žinutę, „Vytauto“ sekėjų gretos susitraukė iki 101 tūkst., o po oficialiai išplatinto pranešimo prasidėjo tikrasis nuopuolis. Sekėjų skaičius greitai iškrito iš šešiaženklės ribos, išlaikydamas 97 tūkst. gerbėjų minia.
Paskutine vinimi tapo Ballų padėkos žinutė rungtynių metu su Klaipėdos „Neptūnu”. Amerikiečiai padėkojo sirgaliams už palaikymą bei tarė atsisveikinimo žodį, o tuomet „Vytautas“ turėjo apie 95 tūkst. sekėjų.
Šis Ballų atsisveikinimas buvo patalpintas užvakar, o šiuo metu Prienų ekipą seka 88,7 tūkst. žmonių. Taigi, vos per kelias dienas „Vytautas“ neteko beveik 14 tūkst. sekėjų, o šis skaičius ir toliau intensyviai mažėja.
Neregėtą populiarumą su savimi atsinešę Ballai su savimi jį ir pasiima.
Patinka, ką darome? Paremkite mus tapdami BN+ nariais.