Nuotr.: S.Gvildys
Nuotr. S.Gvildys

Jonavos krepšinio klubas pristatė naują generalinį rėmėją. Juo tapo bendrovė „Tete-a-Tete“ kazino ir jos valdomas internetinių lošimų prekės ženklas „CBet“. 2020-2021 m. Nacionalinės krepšinio lygos (NKL) sezone komanda vadinsis būtent „CBet“ vardu.

„Labai džiaugiamės, kad su socialiniais paramos projektais žengiame ir į antrą pagal pajėgumą Lietuvos nacionalinę krepšinio lygą ir tampame Jonavos komandos generaliniais rėmėjais, – sakė rėmimo sutartį pasirašęs UAB „Tete-a-Tete“ kazino direktorius Olegas Smirnovas. – Be abejonės, šis bendradarbiavimas mus įpareigoja, tačiau klubinio krepšinio profesionalumas Lietuvoje, trenerio Virginijaus Šeškaus atėjimas, komandos ilgalaikiai tikslai bei vizija, tuo pačiu regiono patrauklumas suteikė mums pasitikėjimo.“

Tomu Delininkaičiu, Laimonu Kisieliumi, Giedriumi Staniuliu ir keliais kitais LKL patirties turinčiais krepšininkais pasipildžiusi Jonavos komanda neslepia ambicijų kovoti dėl NKL titulo, ir tai, pasak Smirnovo, įkvėpė partnerystei. 

„Praėję sezonai parodė, jog komandos vadovai dirba tinkama linkme, stengiasi, kad komanda stiprėtų, matome patrauklią bei modernią Jonavos areną, jos puikius sirgalius“, – teigė UAB „Tete-a-Tete“ kazino direktorius. 

„Nebijome didelių tikslų ir vertiname partnerius, kurie pasiryžta tą kelią nueiti kartu. Norime žaisti NKL finalo ketverte, o „CBet“ prekės ženklo prisijungimas prie Jonavos krepšinio bendruomenės suteiks papildomą impulsą“, – sakė klubo prezidentas Vaidas Vaškevičius.  

Šeškus įsitikinęs, kad užnugaris, kurį suteikia patikimas generalinis rėmėjas, pasijaučia ir aikštelėje: „Kaip treneriui, man svarbu, kad žaidėjai aikštėje atsiduotų visu 100 proc. ar net daugiau. Džiaugiuosi, kad tą užnugarį mes turėsime, ir galėsime susitelkti į žaidimą.“ 

Šį sezoną metami dvitaškiai

56%
19,5
Pataiko: 19,5
Taiklumas: 55,7%
Vieta lygoje: 8
Geriausias pasiekimas: 20
Blogiausias pasiekimas: 19
Daugiausia pataiko: Giedrius Staniulis

Klubas taip pat pristatė naują logotipą bei šūkį #OneGoal (liet. #VienasTikslas), kuris simbolizuoja komandos, partnerių bei visos Jonavos bendruomenės ambicijas ir vienybę.

Per 17 veiklos metų bendrovė „Tete-a-Tete“ kazino ir jos valdomas internetinių lošimų „Cbet“ prekės ženklas tapo stipria ir socialiai atsakinga įmone. Nuolat dalyvaudama labdaros ir paramos projektuose, remdama sportą, kultūrą, finansuodama onkologinėmis ligomis sergančių vaikų fondą ir kitus projektus įmonė ženkliai prisideda prie visuomenei atktualių socialinių pokyčių. 

„Tete-a-Tete“ kazino jau eilę metų yra Nacionalinės lošimų ir žaidimų verslo asociacijos (NLŽVA) narė, kuri vienija didžiąją dalį Lietuvos azartinių lošimų bendrovių. Vienas iš šios asociacijos tikslų – „Atsakingo lošimo praktikos kodekso“ laikymasis bei taikymas verslo praktikoje.

2020 metais „CBet“ prekės ženklas tarptautiniame „Mare Balticum Game Summit“  renginyje laimėjo geriausio metų sporto lažybų klientų aptarnavimo operatoriaus titulą.

Komentarai:
djgaffer
Šeškus visur ryšių turi.Daug garsių žaidėjų pasikvietė,bet didžiausias Jonavos laimėjimas yra Šeškus.Norisi,kad Jonava žengtų į LKL ir reik tikėtis,jog su Šeškaus pagalba tai pavyks padaryti.
2020-10-22
-4
Atsakyti
Alio
gerai Lietuviai prapisineja pinigus,kad lazybu bendroves gali visus remti...juokingiausia kad LKL klubai uz tai daro paslaugas...kai pamato kad daug euru ant vienos komandos pastatyta liepe prapisti jei
2020-10-22
+7
Atsakyti
Anonimas
Lazybu punktai uzvaldo Lietuvos krepsini lol, man cia yra nenormalu tie bizniai is zmoniu su priklausomybe. Tarkim nera nei vienos LT komandos su alkoholio ar cigareciu pavadinimais, bet lazybos kazkodel zostkai reklamuojamos visur.
2020-10-22
+3
Atsakyti
G
logo foto?
2020-10-22
Atsakyti
Ačiū, kad prenešėte apie nekultūringą, pažeidžiantį įstatymus, reklamuojantį ar kurstantį nelegaliems veiksmams komentarą.

Komentuoti

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.